Ota yhteyttä

Soita 050 5060 571

Sähköposti info@ateho.fi

YouTube Ateho Facebook sivusto

Atehossa optimoituja:

S90 T5A 249hv 2017
V40 T2A 122hv 2017
V60 T3A 152hv 2016
V40 T4A AWD 180hv 2014
V40 T5A 254hv 2013
S60 II DRIVe / D2M 115hv 2012
Volvo S90 T8 Hybrid 2018
Volvo V60 D6 Hybrid 2015
Volvo V60 D6 Hybrid 2014
Volvo S80 VEA T5 2014
Volvo XC90 VEA D5 2017
Volvo V60 VEA D4 2018
Volvo V40 VEA D2 2017
Volvo V40 VEA T2 2017
Volvo XC70 VEA D4 2015
Volvo V90 VEA D5 2018
Volvo V60 VEA D3 2017
Volvo V60 VEA D5 2015
Volvo V90 VEA D3 2018
Volvo V90 VEA D4 2018
Volvo V40 VEA D4 2017
Ford C-max 1.5 TDCI 120hp 2017
Volvo V40 T5 autom. AWD 2013
Volvo XC90 D5 autom. 2009
Volvo XC90 D5 autom. 2004
Volvo V60 D6 Hybrid. 2013
Volvo V70 D3 autom. 2014
Ford Mondeo 2.0 TDCI 2016
Ford Fiesta 1.0 Ecoboost 2016
Volvo XC60 2.4D autom. 2009
Volvo V60 D5 Twin Engine Hybrid 2017
Volvo V60 CC D4 autom. 2017
Volvo XC60 D4 autom. 2016
Volvo V70 D3 autom. 2013
Volvo V60 D5 manual. 2013
Volvo V60 CC D4 autom. 2016
Volvo XC70 D4 autom. 2016
Volvo V50 2.0D 2005
Volvo XC60 D3 autom. 2012
Volvo V70 D5 autom. 2012
Volvo S60 D5 autom. 2008
Ford Transit Custom 2.2TDCI 2013
Volvo S60 D5 autom. 2007
Volvo V60 D4 autom. 2015
Volvo C30 T5 manual 2007
Volvo XC60 D5 autom. 2013
Volvo XC60 D3 autom. 2012
Volvo V70 D3 autom. 2012
Volvo S60 2.5T autom. 2007
Volvo XC60 D5 autom. 2014
Volvo S60 2.4T manual 2001
Volvo S60 T5 manual 2004
Volvo XC60 D4 autom. 2016
Volvo V70 2.4D autom. 2008
Volvo XC60 D4 autom. 2015
Volvo V50 T5 autom. 2007
Volvo XC90 D5 autom. 2005
Volvo V60 D4 autom. 2014
Ford Transit Custom 2.2TDCI 2015
Volvo XC60 D5 autom. 2009
Ford Mondeo 2.0 EB autom. 2011
Volvo S80 D5 autom. 2012
Volvo V60 D5 autom. 2012
Volvo V60 D4 autom. 2013
Volvo V70 D4 autom. 2014
Volvo XC60 D4 autom. 2015
Volvo XC70 D5 autom. 2014
Volvo V70 D5 autom. 2014
Volvo V70 2.4D autom. 2009
Volvo V60 Hybrid D6 autom. 2015
Volvo XC70 D5 autom. 2012
Volvo XC60 D5 autom. 2012
Volvo XC60 D5 autom. 2015
Volvo V60 D4 autom. 2013
Volvo V70 2.5T autom. 2007
Volvo S60 D5 autom. 2009
Volvo XC90 D5 autom. 2010
Volvo V70 2.4D manual 2008
Volvo V70 2.5T autom. 2007
Ford Focus 1.6 EB manual 2011
Volvo S40 T5 autom. 2006
Volvo XC90 D5 autom. 2006
Volvo S60 T5 autom. 2001
Volvo S60 2.4 autom. 2004
Volvo C30 D5 autom. 2007
Volvo V70 T5 autom. 2002
Volvo V70 T5 autom. 2001
Volvo V50 1.6DM Drive 2011
Ford Focus 2.0 TDCI 2014
Volvo S40 2.0D autom. 2009
Volvo V50 Drive manual 2011
Volvo S50 T5 autom. 2010
Land Rover Freelander 2 TD4 2012
Volvo V70 T5 autom 2000
Ford Mondeo 2.0 TDCI 2011
Volvo S40 T5 autom. 2006
Volvo S60 2.0 D3 autom. 2011
Volvo S60 T6 autom. 2011
Volvo V70 2.4 D5 manual 2004
Volvo V70 2.4 D5 autom. 2009
Volvo V70 2.4 D5 autom. 2007
Volvo V70 2.0 D3 autom. 2013
Volvo XC60 2.4 D autom. 2009
Volvo XC60 2.4 D3 autom. 2011
Volvo XC60 2.4 D4 autom. 2013
Volvo XC70 2.4 D3 autom. 2011
Volvo V40 2.0 D3 autom. 2013
Volvo V60 2.4 D4 autom. 2013
Volvo V60 2.4 D5 manual 2012
Volvo V50 T5 autom. 2006
Volvo XC90 2.4 D5 autom. 2011

Tarjoukset ja kampanjat

Volvojen RICA lastutuspäivä lauantaina 31. heinäkuuta 2021, kimppa-alennus

Ateho järjestää Espoossa lauantaina 31. heinäkuuta 2021 Volvojen optimointipäivän.

Näillä optimointipäivillä keskitytään PIN-koodisuojattuihin Volvoihin (ja Fordeihin).

Optimointi aloitetaan klo 10:00 jatketaan niin pitkään kuin tarvetta riittää. Aikaa optimointiin menee noin 1-2 tuntia per auto. Optimoinnit tehdään Espoossa. Päivät toteutetaan, jos saadaan mukaan yli 10 autoa. Kaikki osallistujat saavat RICA-ohjelmiston listahinnasta -10% alennuksen.

Ilmoittaudu mukaan: 050 5060 571 tai info@ateho.fi
Terveisin, Ilkka

Ohessa muutama tuore asiakaspalaute:

"XC60 optimoitiin Rigan Stage 2 versiolla. Valitsin mukaan lisäksi iSoftliaderin, jonka avulla auto on mahdollista palauttaa tehdastilaan. Ohjelmoinnin yhteydessä ecun pin-koodi luettiin odottaessa ja itse ohjelmointi kävi myös vallan joutuisasti. Kasvaneen tehon ja väännön huomaa etenkin parantuneena ajomukavuutena sekä koneen sitkeytenä. Turha hämmentäminen manuaalilla väheni merkittävästi. Ohituksiin voi suosiolla lähteä ilman pienemmälle vaihtamista. Voimasiirto ei ilmoittele mitään erikoista vaan käyttäytyy kuten ennen optimointia. Voima tulee ulos sivistyneesti ilman turhaa repimistä. Kulutuksessa en ole huomannut suurta eroa suuntaan taikka toiseen. Atehon asiakaspalvelu, ammattitaito ja yhteydenpito on silkkaa timanttia, homma vain toimii! Vahva suositus koko paketille."

"XC60:n kulkee kevyesti ja moottorin ja vaihteiston yhteistyö pelaa mielestäni originaalia paremmin. Lisäksi kasvanut teho tuo varmuutta ja pelivaraa ohituksiin. Alkuunsa ero ei olevinaan tuntunut suurelta, kunnes vilkaisin nopeusmittariin :-) Kiitokset erinomaisesta palvelusta!"

"Kiitos jälleen Ateho:lle. Nyt taisi alkaa 14 vuosi Rican softaamilla autoilla, nykyinen -17 V90 D5 tuli auttavasti toimeen ilman piristystäkin, mutta enää en oikein edes osaa olla ilman optimointia, eikä naama käynnin jälkeen ole mennyt mutruun. Auto sai stage 1:n mukana mukavasti lisää sivistynyttä voimaa ja kuljettaja sen kautta mielihyvää. Kiitos jälleen!"

Lisää palautteita voi lukea täältä.

Volvojen T2, D2 ja DRIVEe moottorien optimointikampanja: -20% alennus RICA ohjelmistosta

Volvojen T2, D2 ja DRIVEe moottorien optimointikampanja: -20% RICA ohjelmiston hinnasta heinäkuun loppuun asti. Optimointi suoritetaan OBD-portin kautta ja se vie aikaa noin tunnin. Ota yhteyttä ja käydään optimointi läpi. 

Terveisin,Ilkka
050 5060 571 tai info@ateho.fi


Ohessa pari asiakaspalaute-esimerkkiä:

Volvo V50 D2M 1.6L 115hp 2011
Optimoin auton kulutuksen ja moottorin ohkaisen alaväännön takia. Optimointi onnistui yli odotusten. Kulutus putosi alle neljään litraa satasella ja alaväännön kasvu toi roimasti lisää ajomukavuutta. Tuntuu kuin ajaisi isommalla 2.0D moottorilla. Kiitos Ateholle ja Ilkalle hyvästä palvelusta. 

Volvo V70 III D2M VEA 2.0L 120hp 2016
Vetää paljon paremmin, tuntuva tehon lisäys. Vastaa kaasuun ja vääntöalue tuplaantui. Kone vetää puhtaasti 2000-4000rpm. Kulutuskin näyttäisi laskevan maantiellä

Volvo V40 T2M VEA 2.0L 122hp 2016
Kaikki on pelannut hienosti päivityksen jälkeen. Tarvittaessa auto kiihtyy rivakasti rampilta liikennevirtaan liityttäessä, ja tavanomaisessa ajossa lisäntynyt vääntö antaa lisävapauksia vaihdelaatikon vekslauksen tunnollisuuden suhteen. Reippaasta prosentuaalisesta muutoksesta huolimatta auto ei kuitenkaan tunnu liian äkkinäiseltä, vaan ennemminkin moottorikin toimii nyt siten, mitä auton ominaisuudet kokonaisuutena vastaavat.

XC60 D4 ja D5 sekä V70 D3 optimoinnissa.

V50 D2 ja D3 lisää vääntöä ja tehoa.

S60 T6 optimoinnissa

T6