Ota yhteyttä

Soita 050 5060 571

Sähköposti info@ateho.fi

YouTube Ateho Facebook sivusto

Atehossa optimoituja:

S60 T6A AWD 304hv 2011
V60 D4A AWD 163hv 2013 Polestar
V90 II D4A FWD 190hv 2017 VEA Polestar
S90 T5A 249hv 2017
V40 T2A 122hv 2017
V60 T3A 152hv 2016
V40 T4A AWD 180hv 2014
V40 T5A 254hv 2013
S60 II DRIVe / D2M 115hv 2012
Volvo S90 T8 Hybrid 2018
Volvo V60 D6 Hybrid 2015
Volvo V60 D6 Hybrid 2014
Volvo S80 VEA T5 2014
Volvo XC90 VEA D5 2017
Volvo V60 VEA D4 2018
Volvo V40 VEA D2 2017
Volvo V40 VEA T2 2017
Volvo XC70 VEA D4 2015
Volvo V90 VEA D5 2018
Volvo V60 VEA D3 2017
Volvo V60 VEA D5 2015
Volvo V90 VEA D3 2018
Volvo V90 VEA D4 2018
Volvo V40 VEA D4 2017
Ford C-max 1.5 TDCI 120hp 2017
Volvo V40 T5 autom. AWD 2013
Volvo XC90 D5 autom. 2009
Volvo XC90 D5 autom. 2004
Volvo V60 D6 Hybrid. 2013
Volvo V70 D3 autom. 2014
Ford Mondeo 2.0 TDCI 2016
Ford Fiesta 1.0 Ecoboost 2016
Volvo XC60 2.4D autom. 2009
Volvo V60 D5 Twin Engine Hybrid 2017
Volvo V60 CC D4 autom. 2017
Volvo XC60 D4 autom. 2016
Volvo V70 D3 autom. 2013
Volvo V60 D5 manual. 2013
Volvo V60 CC D4 autom. 2016
Volvo XC70 D4 autom. 2016
Volvo V50 2.0D 2005
Volvo XC60 D3 autom. 2012
Volvo V70 D5 autom. 2012
Volvo S60 D5 autom. 2008
Ford Transit Custom 2.2TDCI 2013
Volvo S60 D5 autom. 2007
Volvo V60 D4 autom. 2015
Volvo C30 T5 manual 2007
Volvo XC60 D5 autom. 2013
Volvo XC60 D3 autom. 2012
Volvo V70 D3 autom. 2012
Volvo S60 2.5T autom. 2007
Volvo XC60 D5 autom. 2014
Volvo S60 2.4T manual 2001
Volvo S60 T5 manual 2004
Volvo XC60 D4 autom. 2016
Volvo V70 2.4D autom. 2008
Volvo XC60 D4 autom. 2015
Volvo V50 T5 autom. 2007
Volvo XC90 D5 autom. 2005
Volvo V60 D4 autom. 2014
Ford Transit Custom 2.2TDCI 2015
Volvo XC60 D5 autom. 2009
Ford Mondeo 2.0 EB autom. 2011
Volvo S80 D5 autom. 2012
Volvo V60 D5 autom. 2012
Volvo V60 D4 autom. 2013
Volvo V70 D4 autom. 2014
Volvo XC60 D4 autom. 2015
Volvo XC70 D5 autom. 2014
Volvo V70 D5 autom. 2014
Volvo V70 2.4D autom. 2009
Volvo V60 Hybrid D6 autom. 2015
Volvo XC70 D5 autom. 2012
Volvo XC60 D5 autom. 2012
Volvo XC60 D5 autom. 2015
Volvo V60 D4 autom. 2013
Volvo V70 2.5T autom. 2007
Volvo S60 D5 autom. 2009
Volvo XC90 D5 autom. 2010
Volvo V70 2.4D manual 2008
Volvo V70 2.5T autom. 2007
Ford Focus 1.6 EB manual 2011
Volvo S40 T5 autom. 2006
Volvo XC90 D5 autom. 2006
Volvo S60 T5 autom. 2001
Volvo S60 2.4 autom. 2004
Volvo C30 D5 autom. 2007
Volvo V70 T5 autom. 2002
Volvo V70 T5 autom. 2001
Volvo V50 1.6DM Drive 2011
Ford Focus 2.0 TDCI 2014
Volvo S40 2.0D autom. 2009
Volvo V50 Drive manual 2011
Volvo S50 T5 autom. 2010
Land Rover Freelander 2 TD4 2012
Volvo V70 T5 autom 2000
Ford Mondeo 2.0 TDCI 2011
Volvo S40 T5 autom. 2006
Volvo S60 2.0 D3 autom. 2011
Volvo S60 T6 autom. 2011
Volvo V70 2.4 D5 manual 2004
Volvo V70 2.4 D5 autom. 2009
Volvo V70 2.4 D5 autom. 2007
Volvo V70 2.0 D3 autom. 2013
Volvo XC60 2.4 D autom. 2009
Volvo XC60 2.4 D3 autom. 2011
Volvo XC60 2.4 D4 autom. 2013
Volvo XC70 2.4 D3 autom. 2011
Volvo V40 2.0 D3 autom. 2013
Volvo V60 2.4 D4 autom. 2013
Volvo V60 2.4 D5 manual 2012
Volvo V50 T5 autom. 2006
Volvo XC90 2.4 D5 autom. 2011

Tarjoukset ja kampanjat

15% alennus 21-22.4. RICA ohjelmistoista ajan

Ateho järjestää Espoossa perjantaina ja lauantaina  21. - 22. huhtikuuta Volvojen optimointipäivän.

Näillä optimointipäivillä keskitytään PIN-koodisuojattuihin Volvoihin (ja Fordeihin).

Optimointi aloitetaan klo 10:00 jatketaan niin pitkään kuin tarvetta riittää. Aikaa optimointiin menee noin 1-2 tuntia per auto. Optimoinnit tehdään Espoossa. Päivät toteutetaan, jos saadaan mukaan yli 10 autoa. Kaikki osallistujat saavat RICA-ohjelmiston listahinnasta -15% alennuksen.

Ilmoittaudu mukaan: 050 5060 571 tai info@ateho.fi
Terveisin, Ilkka

Ps. Ohessa muutama tuore asiakaspalaute:

V70 III D5A AWD 205hp 2010
Volvoon ohjelmoitiin Rica Stage 2 ja auton käyttäytyminen muuttui selvästi parempaan päin. Ajaminen tuntuu huomattavasti kevyemmältä ja matka-ajossa kulutuskin pienentyi hieman. Lisääntyneen väännön ansiosta vaihdelaatikon arpominen ja kuminauhamaisuus on hävinnyt lähes täysin. Kiihdytykset ja ohitustilanteet hoituvat huolettomammin, kun vauhti löytyy heti kaasua painaessa. Ohjelmointi saatiin sovittua hyvin omaan aikatauluun sopivasti ja palvelu oli erinomaista.

XC60 D3A 1163hv AWD 2013
Auto on nyt ihan eri maailmasta, tehoa ja vääntöä niin että nyt pääsee kiihdytyskaistalta moottoritielle pintakaasulla ilman että auto tiputtaa pienemmälle. Kiihtyy vähintäänkin tarpeeksi ja optimointi tuntuu synkkaavan todella hyvin laatikon kanssa. Ei mitään ylimääräisiä nykimisä ja vastaa kaasuun tasaisesti koko alueella. Täyttä potentieaalia en vielä ole päässyt kokeilemaan kun on ollut turhan liukkaat kelit. Bonuksena samalla korjaantui webaston vikatila ja auto lämpenee taas. Asiakaspalvelu oli 6/5

V90 CC D4A AWD 190hp 2017 VEA
Edellinen Volvoni, XC70 oli optimoitu Ateholla ja ajoin sillä ongelmitta 25 0000km. Auton vaihdon jälkeen oli selvää, että myös nykyinen Volvoni saa lisää tehoa Atehon RICA- optimoinnilla ja autoon asennettiin RICA Stage 2 + iSoftloander.Auto optimoitiin Espoossa Ilkan kotona, jonne ajelin n 400km. Ajotietokoneen mukaan keskikulutus mennessä optimointiin oli 5,8l/100km ja optimoinnin jälkeen takaisin kotiin ajaessa 5,0l/100km. Optimoinnilla kulutus tosiaan laskee, vaikka lisääntyneistä tehoista tuli ohituksissa nautittua reippaanlaisesti! Aika optimoinnille löytyi hyvin sopivasti minun kalenteriini ja palvelu oli 10 arvoista.

XC60 D5A 215hv AWD 2016
Riga Stage 2 asennettiin Ilkan toimesta. Ilkan ammattitaito ja asiakaspalvelu olivat huippuluokkaa. Kaikki sujui niin kuin pitikin ja Ilkka kertoi vaihe vaiheelta mitä tapahtuu. Olen nyt autolla ajanut niin seka-ajoa kuin maantietä 4 tankillista ja ei voi olla kuin tyytyväinen tulokseen. Auton luonne ja käyttäytyminen muuttui täysin ja hyvään suuntaan. Vaihteisto toimii nyt niinkuin sen olisi jo uutena pitänyt toimia. Kaasuherkkyys ja vastaavuus parani. Tehoa ja vääntöä tuli roppakaupalla lisää ja sen huomaa liikkeelle lähdöissä ja ohitustilanteissa. Ei paljon tarvi jäädä arpomaan, että kiihtyykö vai ei. Paras osuus tässä optimoinnissa oli polttoainekulutuksen pieneneminen. Seka-ajossa kulutus on tippunut alle 7L/100km ja matka-ajossa kulutus myös lähentelee 6L/100km. Olen seurannut Volvon kulutusta noin 100tkm ennen optimointia ja voin sanoa että se on nyt tippunut parhaassa tapauksessa yli 1L/100km.Olen erittäin tyytyväinen nykyiseen ajokkiini ja voin syvällä rintaäänellä suositella rigan stage 2 kaikille Volvo kuskeille!

V60 D4A AWD 190hv 2016
Volvon moottorin käytös muuttui Stage2 päivityksen jälkeen huimasti. Poissa on kuminauhamainen käytös kiihdytettäessä. Ilokseni huomasin, että vaihdelaatikon "ämpyily" 50-60kmh tienoilla väheni selvästi. Hymyn saa myös huulille ohittaminen; sujuu meinaan melko sutjakasti. Kaiken kaikkiaan päivitys sujui erittäin näppärästi huikean asiakaspalvelija Ilkan kertoessa miten prosessi etenee. 10/10.

XC70 D5A AWD 215hp 2014
Ohjelmoinnin jälkeen ollut mukava vetää matkailuvaunua, liikkeelle lähtö on riepämpää, eikä pienissä ylämäissä vaihdu edes vaihde pienemmälle. Myös ilman perävaunua auto on selkeästi tehokkaampi. Polttoaineen kulutusta en ole paljon seurannut, mutta on se tainnut laskea: aikaisemmin ajotietokone on näyttänyt tankkauksen jälkeen jäljellä oleva ajomatka takissa olevalla polttoaineella maximissaan 1250 km. Nyt viime tankkauksen jälkeen näytti 1470 km. Ohjelma oli Riga stage 2

XC60 D4 ja D5 sekä V70 D3 optimoinnissa.

V50 D2 ja D3 lisää vääntöä ja tehoa.

S60 T6 optimoinnissa

T6